7. LÉPÉS: Értékeljük az eredményeinket és a folyamatot, amelyen átestünk

Hogy a helyes úton maradjunk, a marketing tevékenység rendszeres
értékelésére van szükség
. Ezúton a folyamat során is tudunk
változtatásokat tenni, ha úgy válik szükségessé.

  • E kérdések segíthetnek az értékelésben:
  • Elértük az akció/image-céljainkat?
  • Mi ment jól?
  • Mi ment rosszul?
  • Mit kéne legközelebb másképp csinálni?
  • Mit érdemes ugyanígy csinálni legközelebb?

Maga az értékelési folyamat úgy bonyolódjon le, ahogy nekünk a
legkényelmesebb. Vannak, akik közös megbeszélésen értékelnek, mások
az írott értékelést részesítik előnyben. Ám fontos, hogy ne úgy
tekintsünk az értékelésre, mint valaminek a végére. Az egyben egy
kezdet is! Az a bepillantás, amit az értékelés során nyerünk,
megmutathatja a helyes utat jövőbeli tevékenységünkhöz.